CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

O crm

CRM dla handlowca

Jesteś w firmie handlowcem. Wykonujesz dziesiątki telefonów i spotkań. Masz wielu klientów z którymi budujesz relacje zmierzającą do sprzedaży. Jak nad tym wszystkim zapanować, aby nie pracować dużo lecz mądrze.

Napisany: 17 lipiec, 2007, umieszczony w: O crm
Baza klientów

System CRM umożliwi Ci przetrzymywanie wszystkich danych teleadresowych w jednym bezpiecznym miejscu. Masz pewność, że żaden kontakt Ci nie zginie. Dodatkowo z Twojej bazy może skorzystać działa marketingu celem wsparcia twoich działań sprzedażowych akcjami marketingowymi.

Działania handlowe

System CRM umożliwi Ci zapisywanie histori współpracy z Klientem. Wszystkie ustalenia znajdą sie w jednym miejscu przypisane do konkretnego Klienta. W każdym momencie możesz do nich sięgnąć. Zgodnie z jedną z zasad sprzedaży “przygotuj się do sprzedaży” jesteś w stanie perfekcyjnie odtworzyć Wasze ustalenia i być przygotowanym na profesjonalną sprzedaż.

Planowanie działań handlowych

Kaskadowość to zasada polegająca na planowaniu kolejnego działania handlowego zawsze po wykonaniu obecnie zakończonego. Umożliwia Ci to system CRM. Kaskadowość powoduje, że cały czas podtrzymujemy relację z Klientem, bo mamy zaplanowany zawsze kolejny krok w budowaniu tej relacji. Kaskadowość wpływa na naszą motywację do pracy, bo wiemy co mamy robić. System CRM codziennie rano wyświetla nam listę zadań do zrobienia tzw.: “ToDo list”

Możliwości vs realizacje

System CRM umożliwi Ci planowanie potencjalnej sprzedaży, potencjalnych kontraktów. Na ich podstawie będziesz mógł poprzez realizację działań handlowych doprowadzić ten kontrakt do realizacji celem dokonania sprzedaży.

Analiza historii przygotowaniem na przyszłość

System CRM poprzez raporty umożliwi Ci analizowanie Twoich działań historycznych, aby efektywniej działać w przyszłości. Jednym z najbardziej zaniedbywanych elementów sprzedaży jest sprzedaż do Klientów, którzy już coś u nas kupili. System CRM “wyłowi” Ci tych, z którymi nie kontaktowałeś się od długiego czasu, których zaniedbujesz.

Reasumując, używając systemu CRM masz szansę pracować mniej, ale mądrzej i przez to efektywniej.