CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Polecamy:

  • Jakie zastosowanie ma CRM w logistyce?

    Jakie jest zastosowanie ma CRM w logistyce? Jak wdrożyć system CRM w branży TSL? Dlaczego Fracht FWO Polska wybrało CRM7?

  • Dostawca i nabywca CRM - współpraca doskonała

    Głównym założeniem filozofii CRM jest koncentracja na współpracy i zacieśnianiu więzi między firmą a jej klientami. Relacje na linii użytkownik CRM-klient końcowy to często poruszany temat ale co ze współpracą stopień wyżej, pomiędzy odbiorcą a dostawcą systemu CRM? Jakimi prawami rządzi się ten biznesowy związek? Jakie działania powinny być podejmowane po oddaniu systemu po stronie dostawcy i odbiorcy, aby móc realizować ideę zarządzania relacjami z Klientem?

Reklama:



Szkolenia

Zarządzanie Relacjami z Klientami business-to-business

Termin: Do ustalenia
Rodzaj: Otwarte/Zamknięte
Organizator: portalCRM.pl we współpracy z BPD sp. z o.o.

Cele:
Po ukończeniu szkolenia będziesz potrafił:

  • podnieść skuteczność działań handlowych wobec nowych, potencjalnych Klientów,
  • zwiększyć efektywność współpracy z dotychczasowymi Klientami,
  • efektywniej wykorzystywać narzędzia wspomagające zarządzanie relacjami z Klientem celem osiągania lepszych efektów sprzedaży,
  • umocnić przewagę konkurencyjną poprzez lepsze budowanie długoterminowych relacji biznesowych,

Szkolenie przeznaczone dla:

  • Handlowców
  • Menedżerów sprzedaży
  • Osób odpowiedzialnych za rozwój kontaktów z Kilentami

Forma zajęć:
Szkolenie jest przeprowadzone w kameralnym gronie i ma formę warsztatów bogatych w liczne studia przypadków, symulacji biznesowych i przykładów “z życia wziętych”.

Cena:
1 200 PLN netto od osoby

Czas trwania:
2 dni

Kontakt:
W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt info@portalcrm.pl