CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Po wdrożeniu

Dlaczego warto aktywnie używać systemu CRM?

Jak przekonać siebie swoich pracowników do aktywnego używania systemu CRM?

Napisany: 10 wrzesień, 2010, umieszczony w: Po wdrożeniu

1. Zalety i korzyści dla managerów i właścicieli firm:

a.        Generuje wzrost przychodu a co za tym idzie poprawia rentowność działu sprzedaży

b.        Dzięki raportom i analizom system CRM wspiera managera w podejmowaniu trafnych decyzji

c.        CRM na bieżąco poprawia efektywność zarządzania oraz podnosi wydajność pracy

d.        CRM gwarantuje pozostanie w firmie wiedzy na temat Klientów w przypadku odejścia pracownika

e.        Posiadanie przez firmę CRM podnosi atrakcyjność firmy, produktu i usługi w oczach Klienta

2. Pozyskanie nowego Klienta jest kilkukrotnie droższe niż utrzymanie starego. Warto szukać możliwości sprzedaży u naszych obecnych Klientów.

a.        CRM pomaga w dbaniu o naszych aktywnych Klientów i pomaga sprzedawać im coraz to nowe usługi

b.        CRM dostarcza pełnej informacji o potrzebach Klientów dzięki czemu mamy możliwość prowadzenia celnych kampanii co redukuje koszty poszczególnych transakcji

c.        CRM obniża koszt obsługi obecnych Klientów co zwiększa satysfakcje i lojalność Klienta

3. Pozyskanie nowych Klientów niższym kosztem

a.        CRM pozwala na obniżenie kosztów sprzedaży poprzez skoncentrowanie sił na kluczowych transakcjach

b.        CRM oszczędza czas i pieniądze dzięki pełnej i szybko dostępnej informacji w jednym miejscu

BB