CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Polecamy:

  • Jakie zastosowanie ma CRM w logistyce?

    Jakie jest zastosowanie ma CRM w logistyce? Jak wdrożyć system CRM w branży TSL? Dlaczego Fracht FWO Polska wybrało CRM7?

  • Dostawca i nabywca CRM - współpraca doskonała

    Głównym założeniem filozofii CRM jest koncentracja na współpracy i zacieśnianiu więzi między firmą a jej klientami. Relacje na linii użytkownik CRM-klient końcowy to często poruszany temat ale co ze współpracą stopień wyżej, pomiędzy odbiorcą a dostawcą systemu CRM? Jakimi prawami rządzi się ten biznesowy związek? Jakie działania powinny być podejmowane po oddaniu systemu po stronie dostawcy i odbiorcy, aby móc realizować ideę zarządzania relacjami z Klientem?

Reklama:



Wiadomości

Microsoft Dynamics CRM 2016 dostępny dla klientów

W trakcie odbywającej się w Barcelonie konferencji Convergence EMEA, Microsoft ogłosił oficjalną dostępność nowej wersji rozwiązania klasy CRM – usługi Microsoft Dynamics CRM 2016 w wersjach on-line (chmurowej) oraz on-premise (instalowanej lokalnie na serwerach firmy).

Obecna edycja systemu jest najbardziej zaawansowaną wersją CRM w dotychczasowej historii rozwoju produktu. Dynamics CRM 2016 posiada nowe funkcjonalności w obszarze analityki biznesowej, mobilności oraz obsługi aplikacji, ze szczególnym naciskiem na produktywność. Usprawnienia mają na celu wsparcie przedsiębiorstw w osiąganiu jeszcze lepszych wyników i korzyści biznesowych dzięki technologii wspomagającej pracę z klientem.

„Każdy biznes stawiający w centrum swojej aktywności budowanie długotrwałych relacji z klientami wie, jak ważne są odpowiednie narzędzia wykorzystywane do realizacji tego celu. Udoskonalenia Dynamics CRM w edycji 2016 możemy podsumować w trzech, najważniejszych z perspektywy naszych użytkowników słowach: mobilność, produktywność i unifikacja. Niezwykle ważne jest bowiem, aby ich podstawowe narzędzie pracy było dostępne z każdego miejsca i na każdym urządzeniu, a funkcjonalności oferowane w jego ramach usprawniały codzienną pracę” – mówi Paweł Brudny, ekspert ds. rozwiązań CRM z Microsoft.

Analityka to podstawa funkcjonowania biznesu skoncentrowanego na klientach

Informacje oraz odpowiednie narzędzia umożliwiające ich analizę to dla wielu organizacji fundament w budowaniu zaangażowania klientów. Odpowiadając na potrzeby rynku, Dynamics CRM 2016 oddaje do dyspozycji użytkowników inteligentne mechanizmy wspierające sprzedaż i działania marketingowe, a także szybsze podejmowanie decyzji i realizację zadań w dynamicznym i zmiennym środowisku biznesowym.

Dynamics CRM 2016 – kierunek mobilność

Najnowsza wersja Microsoft Dynamics CRM 2016 to jednak przede wszystkim krok w kierunku większej mobilności rozwiązania. Użytkownicy korzystający z aplikacji mają do dyspozycji pełen wachlarz możliwości, także w trybie offline, korzystając z urządzeń „2w1”, tabletów czy smartfonów na wszystkich głównych mobilnych systemach operacyjnych. Co więcej, oprogramowanie umożliwia tworzenie dedykowanych aplikacji mobilnych skupionych na realizowaniu konkretnych zadań, w ramach współpracy z klientami, np. podsumowaniu spotkań.

Dodatkowe informacje dotyczących Dynamics CRM 2016 dostępne są pod adresem: https://community.dynamics.com/b/msftdynamicsblog/archive/2015/11/30/microsoft-dynamics-crm-2016-now-available-ushering-in-a-new-era-of-intelligent-customer-engagement