CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Polecamy:

  • Jakie zastosowanie ma CRM w logistyce?

    Jakie jest zastosowanie ma CRM w logistyce? Jak wdrożyć system CRM w branży TSL? Dlaczego Fracht FWO Polska wybrało CRM7?

  • Dostawca i nabywca CRM - współpraca doskonała

    Głównym założeniem filozofii CRM jest koncentracja na współpracy i zacieśnianiu więzi między firmą a jej klientami. Relacje na linii użytkownik CRM-klient końcowy to często poruszany temat ale co ze współpracą stopień wyżej, pomiędzy odbiorcą a dostawcą systemu CRM? Jakimi prawami rządzi się ten biznesowy związek? Jakie działania powinny być podejmowane po oddaniu systemu po stronie dostawcy i odbiorcy, aby móc realizować ideę zarządzania relacjami z Klientem?

Reklama:



Wiadomości

Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM

Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji pt.: Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM 19 stycznia w Warszawie. 

banner_erp-crm_800×355.jpg

Na spotkaniu zostaną omówione dwa systemy. Pierwszy z nich, ERP, to planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Składa się on z mniejszych modułów, które tworzą całość, jednak działają niezależnie. Zawierają systemy np. magazynowania, księgowości, finansów, zarządzania dostawami. Drugim systemem jest CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem. Ułatwia on organizację zadań zespołów sprzedażowych i marketingowych. Umożliwia np. zbieranie informacji w bazie – nadawanie im statusów czy rodzaju kontaktu.

Strona wydarzenia: successpoint.pl/technologie-erp-crm

Zagadnienia tematyczne konferencji:

I. ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- koniec zność czy moda - mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia

II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
- Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych - prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji - mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji

Program wydarzenia - wkrótce na stronie wydarzenia!

Lokalizacja:
Centrum Konferencyjne Atrium
Budynek Atrium Tower
Sala nr 7
al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

Sesja ERP:
- Kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastrukt ury
- operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych
- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu,
inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością.
- menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za
definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT
- przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej
firmy

Sesja CRM:
- przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu,
sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie


Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!

Jak się zarejestrować?

Aby zgłosić swój udział, należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce “Zarejestruj się” ( po lewej stronie).

Kontakt:
Asystentka ds. promocji
Iwona Ciecierska
tel.: +48 720 911 822
e-mail: iwona.ciecierska@successpoint.pl