Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych.
Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb?
Jak być o krok przed konkurencją?
Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:
“Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”
5 grudnia w Warszawie
Wstęp wolny, wymagana rejestracja ->>
• Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
• Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
• Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
• Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
• Wdrożenie i integracja systemu CRM
• CRM w modelu cloud computing
• Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
• Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
• Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
• Aplikacje sprzedażowe
• Skuteczna komunikacja
• Analiza danych klienta
• CRM, a zarządzanie wiedzą
Do udziału zapraszamy: przedstawicieli Zarządu, dyrektorów i kierowników zarządzających działami:(Marketingu, Sprzedaży, Handlowymi, IT, BOK), osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie, osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie.
Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Czas trwania: 9.30 – 14.30
Kontakt z organizatorem:
Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel. + 48 531 375 811
katarzyna.medvedieva@pirbinstytut.pl