CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Polecamy:

Reklama:



Wiadomości

Konferencja, 04.12.18 Warszawa “Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”

konferencja-obsluga-klietna.png

Co jest kluczem do poznania swojego klienta?
Jakie korzyści płyną z systemów CRM?
Jak zwiększyć sprzedaż i tym samym zyski firmy?
Jak wzbudzić zaufanie wśród klientów?
I przede wszystkim – jak wybrać system dopasowany do potrzeb?

Podczas wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach systemów CRM odpowiemy na wszystkie powyższe pytania. Rozwiejemy wątpliwości i spróbujemy znaleźć złoty środek, aby system CRM w Twojej firmie działał kompatybilnie i był Ci pomocą, a nie przeszkodą.

Zapraszamy do wspólnej debaty, która odbędzie się 4 grudnia w Warszawie podczas konferencji:

“Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”

Podczas wydarzenia prelekcje poprowadzą:

- Rafał Tabaczek – Trener, Coach, Mówca i Praktyk NLP
„Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych”

(W dzisiejszym świecie mobilnym, opartym na nowych technologiach, z klientami, którzy nie chcą już robić zakupów w tradycyjnych sklepach, wymogiem efektywności jest dobrze zmotywowany, mobilny, ale i rozproszony zespół handlowców. Jednak czy zarządzanie takim zespołem w dzisiejszych czasach jest możliwe? Czy szef XXI wieku musi się sklonować, żeby efektywnie zarządzać swoim zespołem? Jak dziś można poradzić sobie z zarządzaniem ludźmi, rozsianymi po całym kraju, tak by mówić o motywacji a nie kontroli. Jak osiągnąć sukces w sprzedaży, czyli rady B.Gatesa o WUP? Odpowiedzi na te oraz inne pytania poznasz podczas niezwykłego wystąpienia, na którym każdy z Uczestników weźmie udział w aktywnych ćwiczeniach, specjalnie przygotowanych dla dużych grup konferencyjnych (nawet 700 os.), tak by na własnej skórze, każdy poczuł możliwości przedstawianych treści. )

- Paweł Jarecki - Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
temat w trakcie opracowywania

Ponadto konferencja obejmować będzie tematy tj.:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Inteligence
  • Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele Zarządu
  • Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Wystarczy się jedynie ZAREJESTROWAĆ

Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt.

Daria Biernacka – Kierownik Projektu
mobile: 531-375-811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl