Automatyzacja sprzedaży szkoleń w w systemie komplusCRM
Firmy szkoleniowe, które stale rozwijają swoje działania i dbają o relacje z klientami wykorzystując system CRM, zyskują ogromne korzyści.
Ale co jeśli do dobrze dopasowanego CRM`a dla firmy szkoleniowej dodamy potężną siłę automatyzacji?
“Firmy szkoleniowe coraz częściej interesuje takie rozwiązanie ponieważ w obsłudze klienta wiele działań jest powtarzalnych, ale nie można ich pominąć” - mówi kierownik projektów w KOMPLUS Przemysław Szuba. Automatyzacja znacznie zmniejsza czas i nakład pracy potrzebny do ich obsługi.
Wdrożone rozwiązania umożliwiają szybkie tworzenie bazy szkoleń, obsługę rezerwacji on-line. Informacje o uczestnikach uzupełniane za pomocą formularzy na stronie są zbierane i aktualizowane w CRM automatycznie, co eliminuje ryzyko pomyłek i nieaktualnych danych.
Automatyczne generowanie uzupełnionych ofert i dokumentów dla uczestników pozwala obsłużyć większą ilość zainteresowanych w szybszym czasie.
Usprawniona jest komunikacja dzięki funkcji wysyłania potwierdzeń o zapisach, przypomnień wymaganych płatności i grupowych powiadomień o szkoleniach.
Po szkoleniu szybko i sprawnie generowane są certyfikaty i potwierdzenia obecności.
Skuteczność rozwiązania obserwujemy u naszych klientów, którzy po wdrożeniu CRM zauważyli znaczący wzrost efektywności i oszczędność czasu.