CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Przed wdrożeniem

Sposób na kryzys - CRM

W czasach, gdy wszyscy mówią o spowolnieniu gospodarczym i ograniczają inwestycje zwracamy uwagę z jakich inwestycji nie warto rezygnować.

Napisany: 21 maj, 2009, umieszczony w: Przed wdrożeniem

5 powodów, dla których warto mieć CRM w czasie kryzysu:

  • W czasie kryzysu walczysz o Klientów z wieloma konkurentami, dlatego  zdobądź  nad nimi przewagę dzięki lepszej informacji.
  • W czasie kryzysu ciężko pozyskać nowych Klientów, więc skup się na dbaniu o tych, których już masz.
  • Historia o współpracy z Klientami pozostaje w Twojej firmie, pomimo przepływu pracowników.
  • Wykorzystaj kryzys  na zakup i wdrożenie CRM na lepszych warunkach - producentom systemów też zależy na powiększeniu grona Klientów.
  • Kryzys kiedyś się skończy, a dzięki CRM będziesz na lepszej pozycji.