Wysyłanie mailingów z CRM
Czasy, w których sprzedaż skupiała się na szerokim docieraniu do nowych klientów i szybkim finalizowaniu transakcji, przeszły już do historii. Wynika to z faktu, że zwyczaje konsumentów się zmieniły i stare techniki sprzedażowe już nie działają.
W chwili obecnej, aby firma osiągała dobre wyniki, działania sprzedażowe muszą być zsynchronizowane z marketingowymi a oba działy powinny ściśle współpracować. Działania marketingowe to m.in. kontakt z potencjalnym klientem za pomocą mailingów reklamowych czy zaproszeń na wydarzenia sprzedażowe. Utrzymywanie kontaktu poprzez dzielenie się wiedzą w newsletterach czy biuletynach.
Narzędzia do automatyzacji powyższych działań to duże wsparcie dla procesów marketingowych i sprzedażowych. Ciekawym rozwiązaniem, które co raz częściej interesuje firmy planujące zakup systemu do zarządzania sprzedażą, są systemy CRM z gotowym modułem do działań mailingowych. Takie rozwiązanie oferuje m.in. KOMPLUS.
Jest to narzędzie proste w obsłudze, a jednocześnie posiadające funkcjonalności pozwalające na tworzenie profesjonalnych mailingów i analizę reakcji odbiorców ( rejestrację otwarć, kliknięć w link, odrzuceń).
Filtrowanie grup odbiorców oraz wysyłka mailingów jest realizowana jednym narzędziem, bez konieczności generowania pliku z danymi i przenoszenia do innego programu.