CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Wiadomości

DNS Polska wdrożył system Insoft CRM

images.jpgDNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes zastąpił dotychczasowe rozwiązanie CRM pracujące w firmie DNS, mając na uwadze poprawę wydajności pracy. Standardowa aplikacja Insoft CRM została dostosowana pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych ERP oraz obsługi procesów biznesowych.

W trakcie wdrożenia zapewniono ciągłość działania firmy dzięki wykonaniu importu danych z poprzedniego systemu oraz wykonaniu sprzęgów z innymi bazami danych używanymi w DNS. Zintegrowano dane o kontrahentach pochodzące z różnych źródeł zapewniając jednolite administrowanie oraz pełną synchronizację z systemem ERP. System Insoft CRM został zintegrowany z aplikacjami, które gromadzą i zarządzają informacją na temat potencjałów sprzedaży, z aplikacją zamówień wewnętrznych, jak również z aplikacją służącą do zarządzania wypożyczeniami sprzętu komputerowego. Została wykonana integracja systemu Insoft CRM z wewnętrznymi bazami danych DNS Polska. Wdrożony system CRM współpracuje z bazą, która odpowiada za autoryzację dostępu do serwisów internetowych firmy; jak np. sklep internetowy, portal informacyjny, biuletyn z materiałami marketingowymi. Istotnym elementem wdrożenia była również synchronizacja z urządzeniami mobilnymi. Uruchomiono również wymianę danych z systemem finansowo-księgowym - informacje o obrotach kontrahentów, ich zamówieniach oraz stanie rozliczeń są na bieżąco aktualizowane.W ramach wdrożenia Insoft CRM wykonano dostosowanie obsługi procesów do specyficznych wymagań DNS. Zaimplementowane zostały m.in. specjalne wersje procesu handlowego, procesu obsługi zamówienia, procesu autoryzacji oraz obsługa kampanii marketingowych. Wszystkie procesy w aplikacji CRM są na bieżąco kontrolowane. W każdej chwili można analizować statusy, wartości oraz szereg innych parametrów związanych z obsługą procesu. Implementacja procesów pozwala na automatyzację działań, np. w procesie obsługi zamówienia działają mechanizmy automatycznego wysyłania do klientów potwierdzeń, informowania klientów o statusie złożonego zamówienia oraz generowania powiadomienia dla klienta o złożonym wadliwym zamówieniu. System obejmuje także obsługę posprzedażną, m.in. reklamacje oraz moduły rozbudowy i usługi serwisowe .

new_dns1.gifDNS Polska jest firmą typu CDP (Channel Development Provider), która kieruje swoją ofertę do firm typu VAR. W ofercie posiada serwery RISC i x64 firmy Sun Microsystems, systemy storage firm Sun Microsystems, Symantec (dawniej Veritas Software), Hitachi Data Systems i NetApp, oprogramowanie wirtualizacyjne i zdalnego dostępu VMware, Citrix, F5, ThinPrint, IGEL i Wyse oraz systemy bezpieczeństwa firm RSA The Security Division of EMC, McAfee. Ponadto oprogramowanie HP Software do zarządzania systemami komputerowymi oraz produkty Oracle w tym bazy danych i oprogramowanie warstwy pośredniej. DNS Polska należy do grupy firm DNSInt AG w Europie, działającej w Anglii, Niemczech, Austrii, Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Czechach, na Węgrzech, Rumunii i w krajach bałtyckich, której przychody w 2006 wyniosły 1,1 mld USD. DNSInt AG jest częścią Arrow Electronics, największego dystrybutora komponentów elektronicznych i systemów komputerowych notowanego na NYSE o przychodach 14 mld USD w roku 2006.