CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Polecamy:

  • Jakie zastosowanie ma CRM w logistyce?

    Jakie jest zastosowanie ma CRM w logistyce? Jak wdrożyć system CRM w branży TSL? Dlaczego Fracht FWO Polska wybrało CRM7?

  • Dostawca i nabywca CRM - współpraca doskonała

    Głównym założeniem filozofii CRM jest koncentracja na współpracy i zacieśnianiu więzi między firmą a jej klientami. Relacje na linii użytkownik CRM-klient końcowy to często poruszany temat ale co ze współpracą stopień wyżej, pomiędzy odbiorcą a dostawcą systemu CRM? Jakimi prawami rządzi się ten biznesowy związek? Jakie działania powinny być podejmowane po oddaniu systemu po stronie dostawcy i odbiorcy, aby móc realizować ideę zarządzania relacjami z Klientem?

Reklama:



Wiadomości

Insoft wdrożył Microsoft CRM w Higiena System Sp. z o.o.

Insoft wdrożył Microsoft CRM w firmie Higiena System Sp. z o.o. Wdrożenie było elementem strategii Higiena System ukierunkowanej na doskonalenie, jakości usług oraz uzyskanie pełnej satysfakcji Klienta. Do realizacji wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 wybrana została firma Insoft Sp. z o. o. dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu we wdrażaniu systemów klasy CRM, popartym licznymi referencjami od zadowolonych klientów.

Rozbudowane możliwości systemu Microsoft CRM pozwalają na tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu współpracy z klientem na wszystkich etapach - począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc serwisową. Standardowa funkcjonalność Microsoft CRM w pełni odzwierciedla procesy biznesowe zachodzące w firmie Higiena System. Z kolei przeszkolenie przez Insoft osoby z firmy Higiena System z zakresu administracji i dostosowania systemu do potrzeb firmy znacząco wpłynęły na obniżenie kosztów oraz czasu wdrożenia.

Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. w Higiena System Sp. z o.o. składało się z dwóch etainsoft.jpgpów i zostało przeprowadzone w ciągu jednego miesiąca. W pierwszym etapie Insoft przeprowadził instalację i konfigurację systemów Microsoft SQL Server 2008 i Microsoft Dynamics CRM Server. Wykonano integrację zainstalowanych serwerów ze środowiskiem informatycznym Klienta, w szczególności z serwerem poczty elektronicznej oraz zainstalowano klientów Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla Outlooka oraz skonfigurowano przeglądarkę Internet Explorer do pracy z serwerem CRM.

Drugi etap obejmował szkolenia dla użytkowników z zakresu obsługi aplikacji Microsoft Dynamics CRM 4.0 oraz szkolenie dla administratora systemu. Szkolenie użytkowników obejmowało podstawowe funkcjonalności aplikacji Microsoft CRM, tj.: zarządzanie procesem sprzedaży, automatyzację procesów marketingowych oraz obsługę posprzedażową klienta z planowaniem usług serwisowych. Kurs Administracyjny obejmował szkolenie w zakresu administrowania systemem oraz dostosowania systemu do potrzeb firmy w ramach narzędzi oferowanych przez system Microsoft Dynamics CRM. Dzięki zdobytej na szkoleniu wiedzy pracownik firmy Higiena System samodzielnie dokonał szeregu modyfikacji, które standardowej aplikacji Microsoft Dynamics CRM nadały indywidualnego charakteru.

Firma Higiena System od 1995 roku działa na terenie Polski realizując usługi outsourcingowe w oparciu o najnowocześniejsze technologie. Oferowane przez firmę usługi obejmują utrzymywanie czystości zarówno wewnątrz i na zewnątrz obiektów oraz pełen zakres usług specjalistycznych. Firma zaczynała, jako mała rodzinna firma zatrudniająca kilka osób, dzisiaj zatrudnia kilkuset pracowników na terenie całego kraju. W pierwszym okresie swojej działalności większość usług świadczyła klientom w regionie Śląska, dziś zasięgiem obejmuje całą Polskę. Do głównych klientów firmy należą duże koncerny, zakłady przemysłowe, sieci handlowe oraz banki.

Więcej informacji: www.insoft.com.pl