CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Wiadomości

Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Organizator firma MultiExpo Sp. z o.o. ma zaszczyt Państwa zaprosić do udziału w konferencji: „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”

Data i miejsce: 2 grudnia 2015 r., Warszaw

Co w programie?
• Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
• Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
• SocialCRM czyli jak w mediach społecznościowych traktować klientów?
• Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
• Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
• Wdrożenie i integracja systemu CRM
• Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
• Skuteczna komunikacja
• Analiza danych klienta
• CRM, a zarządzanie wiedzą

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
• Przedstawicieli Zarządu
• Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: - Marketingu - Sprzedaży - Handlowego - IT - BOK
• Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
• Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Strona wydarzenia: http://multiexpo.pl/crm-2
Rejestracja: http://multiexpo.pl/crm-2/rejestracja

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

Kontakt:
Dorota Iwanicka
Kierownik Projektu
mobile: +48/691 571 598
e-mail: dorota.iwanicka@pirbinstytut.pl