CRM dla firmy szkoleniowej
Branża szkoleniowa, ze względu na specyfikę działalności wymaga dostosowania systemu CRM do realizowanych działań i procesów.
Wymaga indywidualnego podejścia w zależności od charakterystyki klienta ( szkolenia firmowe czy indywidualne) oraz zakresu usług (zdalne, stacjonarne).
Firmą, która dobrze zna specyfikę branży i od lat specjalizuje się z tworzeniu systemów dla firm szkoleniowych jest KOMPLUS.
Tym razem może pochwalić się realizacją systemu CRM dla firmy szkoleniowej wspierającej pracowników oświaty.
Aplikacja CRM dla firm szkoleniowych jest wyposażona w niezbędne moduły dopasowane do procesu sprzedażowego firmy szkoleniowej oraz procesów związanych z realizacją szkoleń dla pracowników szkół i przedszkoli.
Wspiera pracowników na każdym etapie obsługi kursanta optymalizując działania związane z realizacją szkoleń m.in. rejestrację uczestników, koordynację trenerów czy szybki dostęp do szkoleń w graficznym kalendarzu.
Dodatkowo system CRM został zintegrowany z Comarch ERP Optima co pozwala na sprawne wystawianie faktur i pobieranie dokumentu bezpośrednio z systemu CRM.