CRM oraz crm - portal, szkolenia, doradztwo, dostawcy, programy i systemy crm

CRM - portal wiedzy o CRM

CRM - doradztwo   Szkolenia z CRM  Dostawcy CRM

CRM | portalCRM.pl

Crm to cała filozofia a nie tylko narzędzie

Wiadomości

Automatyzacja sprzedaży szkoleń w w systemie komplusCRM

Firmy szkoleniowe, które stale rozwijają swoje działania i dbają o relacje z klientami wykorzystując system CRM, zyskują ogromne korzyści.
Ale co jeśli do dobrze dopasowanego CRM`a dla firmy szkoleniowej dodamy potężną siłę automatyzacji?

“Firmy szkoleniowe coraz częściej interesuje takie rozwiązanie ponieważ w obsłudze klienta wiele działań jest powtarzalnych, ale nie można ich pominąć” - mówi kierownik projektów w KOMPLUS Przemysław Szuba. Automatyzacja znacznie zmniejsza czas i nakład pracy potrzebny do ich obsługi.

Wdrożone rozwiązania umożliwiają szybkie tworzenie bazy szkoleń, obsługę rezerwacji on-line. Informacje o uczestnikach uzupełniane za pomocą formularzy na stronie są zbierane i aktualizowane w CRM automatycznie, co eliminuje ryzyko pomyłek i nieaktualnych danych. 

Automatyczne generowanie uzupełnionych ofert i dokumentów dla uczestników pozwala obsłużyć większą ilość zainteresowanych w szybszym czasie. 

Usprawniona jest komunikacja dzięki funkcji wysyłania potwierdzeń o zapisach,  przypomnień wymaganych płatności i grupowych powiadomień o szkoleniach.

Po szkoleniu szybko i sprawnie generowane są certyfikaty i potwierdzenia obecności.

Skuteczność rozwiązania obserwujemy u naszych klientów, którzy po wdrożeniu CRM zauważyli znaczący wzrost efektywności i oszczędność czasu.